پزشکی

پزشکی

پزشکی

پزشکی

  • ۰
  • ۰

آموزش وردپرس

بهترین سیستم مدیریت محتوای دنیا!


بهترین سیستم مدیریت محتوا (cms) در دنیا وردپرس هست که امنیت بسیار بالایی داره و این سیستم به صورتی کدنویسی شده است که باعث بالا رفتن سئو سایت شما می‌‌شود یعنی توی نتایج گوگل سایت شما در اولویت قرار می‌‌گیرد. شما می‌‌تونید برای راه‌اندازی یک کسب و کار اینترنتی بدون نیاز به داشتن مهارت برنامه‌نویسی و یا پرداخت هزینه برای برنامه‌‌نویس از این سیستم استفاده کنید. همچنین برای افراد دیگر پوسته‌‌های از پیش طراحی شده بسیار زیادی هست که به صورت رایگان در اختیار آنها قرار می‌‌گیرد. بیشتر سایت‌‌ها برای کارکرد بهتر به یک سری ابزار نیاز دارند که این ابزارها را توسط افزونه می‌‌توان مدیریت کرد. وردپرس با تمامی قالب‌ها و افزونه‌ها سازگاری کامل دارد.




از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که باعث شده خیلی از متخصصان طراحی سایت به سمت وردپرس جذب شوند رعایت نکات سئو در این سیستم مدیریت محتوا هست به‌طوری که وردپرس را SEO Base می‌نامند. بهترین سیستم مدیریت محتوا ازلحاظ سئو، وردپرس هست. وردپرس به گونه‌ای طراحی‌شده که شما می‌‌تونید بیشترین میزان بهره‌وری در زمینه سئو رو از اون داشته باشید. این سیستم مدیریت محتوا دقیقا برای موتور جستجوی google و همین‌طور bing توسعه پیداکرده. موتورهای جستجو عاشق سایت‌های وردپرسی هستند چون کدهای وردپرس ساده و مرتب هستند و خواندن آن‌‌ها برای موتورهای جستجو بسیار ساده هست.




قالب سایت از مواردی هست که باعث بالارفتن بازدیدکنندگان سایت شما می‌‌شود، قالب‌‌ها ظاهر سایت را تشکیل می‌‌دهند و کلیت کار شما را به نمایش در می‌‌آورند. پس اگه دنبال یک سیستم کاملا رایگان با نصب آسان برای پیشرفت کسب و کار خودتون هستید و می‌‌خواهید کسب و کار سنتی خودتون رو آنلاین کنید وردپرس بهترین انتخاب برای شماست.

  • ۹۸/۰۴/۱۸
  • ara aratajhiz

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی